Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 20 View Live

Clik here to view.

Tyvende & en og tyvende reisedag

Dag 20 : 13.August.2011. Ikke gjort alt for mye, kjørt litt scooter og vært på hotellet. Vi fikk med oss solnedgangen i dag, men pga havtåke, ble det ikke fult så fint som vi hadde håpet på. // Men var...

De to siste reisedagene!

Dag 22 : 15.August.2011. I dag er dagen før vi reiser hjem, uff! Triste greier, vil ikke hjem, er jo så godt og varmt her. Uansett, i dag så har vi hatt nok en scootertur, og en båt tur faktisk. Vi var...

BYE BYE!

Endelig er dagen kommet. I dag reiser jeg og Morten til Hellas! For ca 2 uker siden bestilte vi billetter, å tiden etter det gikk faktisk veldig fort. Vi har bestilt hotell i Rhodos by, kun 150 meter...

RHODOS - DAG 1

Første reise dag, vi pakket det siste lille som var igjen.  Morten har vært forkjølet i noen dager, så nå har han klart å smitte meg, typisk det når man skal på ferie. Halv 1 dro vi innover til...

RHODOS - DAG 2

I dag så sto vi opp tidlig for å spise frokost, helt grei mat egentlig. Har sovet så dårlig i natt siden jeg er forkjølet, så jeg sov litt etter frokost. Etter en liten blund tok vi på oss shorts og...

RHODOS - DAG 3

I dag droppet vi frokosten og sov lenge, ble litt sent i går. Startet dagen med å smøre seg inn i solkrem, og så en tur på stranden å sole seg litt. Vært litt overskyet vær i dag, men solen har...

RHODOS - DAG 4

Nok en dag i syden! I dag var vi oppe tidlig og spiste frokost, så tok vi oss en tur på stranden og solte oss litt. Sola har stekt i hele dag og en herlig temperatur, men har blåst litt. Men var...

RHODOS - DAG 5

Planen om å reise til Lindos gikk ikke etter planen. Vi fant ut at det ikke var så mye vits i det, scooterturen hadde tatt flere timer og vi måtte ha kjørt på motorveien. Også er det det å finne frem...

RHODOS - DAG 6

Nå begynner det å nærme seg slutten av ferien, dessverre. Men skal bli litt godt å komme hjem igjen! I dag så har vi lagt på stranden og solt oss litt, vært nydelig sol i dag. Vi koste oss med...

RHODOS - DAG 7

Tenk i dag er det siste dagen vår på Rhodos, i morgen tidlig reiser vi hjem igjen til Norge. Men merker det skal bli godt å komme hjem til det vanlige. Savner vennene hjemme. Dagen i dag har bestått av...

BYE BYE RHODOS!

Da var vi hjemme igjen i kjære Norge! Siste dagen vår på Rhodos var en kort dag, vi fikk pakket det siste, spist frokost og gått til bussen. Kl 10, ble vi hentet og kl 16 var vi på Torp igjen, men så...

DA REISER VI

Da var så og si alt pakket og klart. Om noen timer reiser vi til Kjevik og tar fly derifra til Oslo og overnatter på Gardemoen en natt, så tar vi fly i morgen til Egypt. Gleder meg masse! Skal bli godt...

FØRSTE SKRITT PÅ REISEN

Da sitter jeg og kjæresten på hotellet på gardermoen. Pappa og Mailene var så snille og hentet oss og kjørte oss til Kjevik. Flyet dro i halv 7 tiden og litt over 7 var vi på Gardermoen. Vi fikk hentet...

EGYPT - DAG 1

Dagen i dag startet fryktelig tidlig, opp kl 05:30 og så få i seg noe frokost på hotellet før vi dro til flyplassen. Vi sjekket inn ca to timer før og ventet på å komme av sted, gikk faktisk nokså fort...

EGYPT - DAG 2

I dag sto vi opp passe tidlig og fikk i oss noe frokost, masse godt å velge mellom, alt fra varm mat, forkostblanding, frukt og mye mer. Etter frokost var det rett tilbake på rommet og skifte til...

EGYPT - DAG 3

Dagen startet helt likt som i går, vi sto opp og gikk til frokost, deretter fikk vi på oss badetøyet og solte oss. Dekket meg litt til i dag siden jeg ble litt solbrent i går, tar ingen sjangs på at...

EGYPT - DAG 4

Nok en dag opp tidlig å spise frokost og deretter soling og bading. Prøvde å få litt mer sol på meg i dag, men man blir jo stekt etter to min. Så prøver å være litt forsiktig, samtidlig som jeg vil bli...

EGYPT - DAG 5

Frokost  til samme tid i dag også. Vi ble noen timer på hotellet og bare slappet av, jeg sov ikke så godt i natt, så tok en liten blund mens Morten så på tv. Vi lå så ved bassenget og solte oss og...

EGYPT - DAG 6

I dag sto jeg over frokosten, Morten var å spiste og tok med seg noe til meg, snille gutten min. Vi slappet litt av før vi gikk til bassenget for å sole oss. Enda en dag med ekstrem varme! Ble ikke så...

EGYPT - DAG 7

Vi dro oss lenge i senga i dag, droppet frokosten og fikk sove ut ordentlig, herlig. Kl 1 hadde vi lunsj (frokost for oss) og så gikk vi rundt og tok litt bilder på hotellet. Vi bestemte oss for å...